POVRATAK KUĆI, Franz Kafka

by Vertebrata

parkeharrisonwindow
Robert & Shana ParkeHarrison 
 
 

Da znate samo kakva je moć uvjeravanja zraka nakon nevremena! Izlaze mi pred oči moje zasluge i obuzimaju me, a ja se baš i ne opirem.

Koračam i moj je tempo – tempo ove strane ulice, ove uličice, ove četvrti. Opravdano sam odgovoran za sve druge udarce u vrata, u ploče stolova, za sve zdravice, za ljubavne parove u posteljama, na skelama novogradnji, u mračnim ulicama, priljubljene uz kućne zidove, na otomanima u bordelima.

Sravnjujem svoju prošlost s budućnošću, ali mislim da su i jedna i druga divne, ni jednoj ne mogu dati prednost, moram tek zamjeriti na nepravdi providnost koja mi tako ide na ruku.

Tek kad stupim u svoju sobu, malo se zamislim, iako nisam, penjući se uza stube, našao ništa što bi bilo vrijedno razmišljanja. Ne pomaže mi mnogo kad širom otvorim prozor i začujem kako u jednom vrtu još svira glazba.

